Elfvings Matblogg
Här är finfina fynd på bokrean!
Ulf Elfving
Annons
Annons
Det är Comhem som får sämst betyg i Svenskt kvalitetsindex med 59 poäng. Bredbandsbranschen som helhet får 63 poäng, vilket samtidigt är en nedgång med två procentenheter, jämfört med hur det såg ut för ett år sedan.
– Vi brukar säga att gränsen för när kunder börjar bli riktigt missnöjda är vid 60 poäng och den gränsen börja man nu närma sig efter flera års uppgång. Jag skulle vilja säga att det här är en tydlig signal till operatörerna om att man måste bli bättre. Det säger Johan Palmer som är vd för Svenskt kvalitetsindex.
Det företag som får bäst betyg i undersökningen är Bahnhof med 72 poäng i årets undersökning.
Annons
Annons
Annons
Be om att bli uppringd
Genom att klicka vidare så godkänner du att bli uppringd på det telefonnummer du anger.
Mejla oss
Genom att klicka vidare så godkänner du att vi hör av oss på den e-post du anger.