Reklambranschens bild av oss över femtio – en enda stor kliché

Det är glädjande att fler och fler inom reklambranschen har upptäckt den nya heta målgruppen, vi över 55. Inom allt fler områden dyker de gråa pantrarna upp. För en tid sedan lanserade Åhléns en mycket omtalad och uppskattad annonskampanj,  ”Gränslöst”, där man frontade mogna modeller. Det fick också branschen att diskutera fenomenet och ledde även […]

Vill du läsa mer?
Bli medlem i News55 Premium idag.

Det här innehållet är en del av News55 Premium. Vill du bli medlem? Klicka på knappen nedan.

  • Erfarna tankar från våra krönikörer
  • En sajt utan annonser
  • Fördjupande reportage och personporträtt
  • Nöje i form av bland annat quiz, korsord och sudoku
  • Ulf Elfvings populära matblogg
  • Gratis entré till våra seniorevent och mässor
  • Exklusiva medlemserbjudanden
Köp premium
Leif Schulman

Annons

Annons

Annons

Annons

Leif Schulman
Kontakta mig
Gillade du artikeln? Dela den med dina vänner.

Annons