Skådespelaren och komikern Sissela Kyle vårdades på sjukhus i covid-19 och fick svåra följder av sjukdomen. Det framgår av hennes Instagram-konto.
Sissela Kyle: Så dålig var jag i covid


Jansson
Sissela Kyle har precis blivit utskriven efter två veckors vistelse på Södersjukhuset där hon vårdades för covid-19. Hon berättar i ett inlägg på Instagram att hon fick proppar i lungan.
“Helt uselt dålig. Två veckor SÖS. Proppar i lungan. Allt gräsligt n u hemma. Jublande glad! Hälsa och ha det underbart”, skriver hon bland annat i inlägget som Expressen har uppmärksammat.
Hon tackar för den fina vården hon har fått under den svåra tiden.
Hon får också stöd av flera kändisar som skickar lyckönskningar och gratulationer.

Jansson
Ekonomireporter på News55 med särskilt fokus på målgruppen 55+

Jansson
Ekonomireporter på News55 med särskilt fokus på målgruppen 55+



